fredag 20 mars 2009

...och sånt här.

Limpar headsup på ett sexmannabord med 10-10.
Floppen: 3-10-J
Motspelaren satsar pott och jag slowar naturligtvis för att låta honom satsa bort sig själv då jag vet att han har toppar. Alla spelare som får toppar satsar pott på floppen av någon anledning.
Turn: J

Han betar pott igen och jag slickar mig om munnen över den stora potten som kommer bli min.

River: 4

Han går allin och jag synar naturligtvis och förväntar mig plocka hem en stor pott och dubbla upp. Han vänder upp J-4 och den stora potten skjuts över till fisken, medan jag som nyss plockat fram en ny bildskärm efter förra handen tvingas behärska mig själv för att inte förpassa den också till de andra sönderslagna i förrådet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare