fredag 20 mars 2009

jag älskar sånt/sådant här...

Plockar upp A-Q och höjer upp i sen position. Ett par synare varav en tight snubbe som spelar pocketpar.
Floppen: Q-7-4
Alla checkar och jag satsar smått 0.30 euro för att testa smallball. En fisk synar men den tighta snubben som inte gjort något väsen av sig checkhöjer till två euro med överbet. Wohooo. Den var knepig. Varför är han så ivrig att spela om en stor pott? Bluff eller triss? Jag skiter i handen och drar mig ur medan de övriga två går lös på varandra som om en bunt apor suttit vid tangentborden.
Vid showdown visar höjaren upp 4-4 för triss och den läggningen kändes skön, fast jag visste ju att han bara vaknar till liv med sin triss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare