fredag 13 mars 2009

Jag vill sitta vid detta bord...

Det här bordet vill jag spela vid...

Plats 1-Doyle Brunson
-Powerpoker i all ära, ett bord utan Doyle är otänkbart.

Plats 2-Phil Hellmuth
-En gråtande Phil som undrar hur jag kunde syna hans allinbluff på rivern med bottenpar är underhållning på hög nivå. Måste bara se till att ha reservblöjor till hands när jättebebisen kommer på besök...

Plats 3-Mike Matusow
-Mr Mike har visst blivit städad på senare dar och lär kunna ta en utdragning utan en blowup...men men vi får väl se när jag knäckt hans kungar för tredje gången...

Plats 4-Daniel Negreanu
-Herr Daniel lär vara en trevlig prick som alla vill ha vid bordet, även jag.

Plats 5-Jack Ury 93 år
-WSOPS äldste deltagare har alltid en plats vid mitt bord så länge han inte är en sur grinig gubbjävel och vad jag sett hittills verkar han inte vara det.

Plats 6-Hasse Eskilsson
-Vi måste ha några fiskar oxå förstås och trevlige Hasse får göra oss den äran vid bordet med bravur tillsammans med nr 7...

Plats 7-Micke Norinder
-...som är den andra fisken vid bordet. Kommer bara älska när Norinder kliar sig i huvudet och undrar hur jag kunde limpa med AA efter att ha tagit hela hans stack.

Plats 8-Cecilia Nordenstam
-Cissi får stå för den kvinnliga fägringen vid bordet tillsammans med nr 9...

Plats 9-Lina Olofsson
-...som jag tror man kan få att tilta ganska lätt efter att ha synat hennes höjning med 8-4o och träffat tvåpar på floppen...

Plats 10-Uzelezz
-sista platsen går till mig själv förstås

1 kommentar:

  1. Hej,

    Fixa dom övriga fem så tar jag med mig Hasse, Lina och Cissi, vi kommer direkt :)....

    Kul att läsa din blogg.

    Hej hopp...

    /// Micke Norinder

    SvaraRadera

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare