fredag 20 mars 2009

Hatar sånt här också...

Limpar in med Q-10 i sen position.
Floppen: Q-Q-J

Fin flopp om nu inte någon annan sitter med bättre trips vilket brukar vara fallet varje gång.

Turn: 10

Olalah!

Jag satsar pott och blir genast höjd med åtta euro i en pott på två euro. Jag vet att han också har dam och det är bara Q-J som slår mig så jag ställer allin för 13 euro. Han synar och visar upp Q-J och jag går bärsärkagång medan jag skriker och gapar om hur jävla riggad sitehelvetet är, innan en bildskärm till förpassas till skroten i förrådet efter att jag drämt knytnäven genom den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare