måndag 23 mars 2009

En ljuvlig dröm

...vaknade sömndrucken imorse efter att ha drömt en ljuvlig dröm. Det var nämligen så att jag satt vid ett bord och spelade poker med Cecilia Nordenstam och Lina Olofsson, när de plötsligt blir EXTREMT närgångna och börjar slicka mig i örat. Jag ligger och kvider under täcket halvt medvetslös medan jag putar med läpparna "...oh yes baby yes! ge mig en puss...".
Jag blir plötsligt klarvaken och inser att varken Cissi eller Lina befinner sig i min säng, utan det är nämligen min svarta katt som frenetiskt slickar mig i ansiktet med sin skära lilla tunga. Men vaf-n? Jag rusar upp och ägnar den närmaste stunden åt att tvätta bort kattsaliv från ansikte och örat innan jag kryper ner under täcket igen...zzz...oh yes baby...snark snark.....


P.S
Om Cissi eller Lina läser det här...förlåt...är inget pervo egentligen men kunde bara inte låta bli att skoja loss lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare