onsdag 7 januari 2009

Sjukt sidovad

Låg i soffan igår, snaskade godis och läste senaste Poker Magazine när jag satte snasket i halsen. Läste om sjuka sidovad och det här är garanterat det sjukaste jag hört. Det var så att Brian Zembic ingick ett vad på 100000 dollar med Gavin Smith. Han skulle operera in silikonlökar och bära dem i ett år. Han klarade vadet och inkasserade sina 100 laxar. Det är dock inte det sjukaste. Det sjukaste är att han aldrig tog bort dem igen utan har burit dem i nio år. Hmm

2 kommentarer:

  1. Det gav mig ett gott skratt i alla fall. Skönt att få utdrag ur PM när jag själv befinner mig där jag inte kan få tag i tidningen i pappersform. För övrigt en trevlig blogg som hanmar i min länklista inom några minuter.

    SvaraRadera
  2. Man bugar och bockar. Min trafik till bloggen ökade med 100% efter ditt inlägg så man får väl tacka så mycket...

    SvaraRadera

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare