lördag 3 januari 2009

In the money...

Det blev revansch i kvällens freeroll hos Ladbrokes när jag kom 53:a av 1007 spelare genom att spela mitt tidigare passiv-tight-aggressiva spel där jag väntade ut bra händer. Jobbade med min blogg samtidigt så jag kastade bara ett öga på turneringen då och då. Ska inte tråka ut er med en lång beskrivning då jag ju skrev en häromdagen men fick bl.a in hela stacken med AA mot QQ då han inte klarade folda mot min reraise allin . Stal bara mörkarna två gånger på hela turneringen så jag får väl vara nöjd antar jag för sen tog ammunitionen slut då jag åkte ut med QQ. Min placering gav den eminenta summan av hela fem dollar i vinst (det var en liten frirulle alltså) så nu har jag råd att köpa kaffe...wohooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare