tisdag 20 januari 2009

Bugg i bloggen

Det har uppstått en irriterande bugg i min eminenta blogg. Lade till en ny arkivfunktion som ska lista alla inlägg månad för månad. Den fungerar fint förutom att alla inlägg äldre än december vägrar att listas. (gjorde ett uppehåll i skrivandet på flera månader, antagligen därför den har problem). Därför tvingas jag ha kvar den gamla inläggslistan under den nya, vilket ser för jävligt ut eftersom man får scrolla femti meter för att komma till botten.
Kommer gå igenom alla gamla skitinlägg och kanske skriva om dem innan jag matar in de vettigaste en gång till och slänger resten...(ifall ni undrar varför det vällt in tjugofem inlägg någon dag).
I övrigt sökte jag faktiskt ett jobb igår, tro det eller ej (fast det är nog 400 sökande så hoppas inte att ni slipper mig i första taget)
Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare