onsdag 21 januari 2009

Omröstningen stängd...

Då var omröstningen stängd och resultatet blev som följande:

Vilket är ditt favoritspel?
Limit Holdem 2 röster
No Limit 2 röster
Omaha 0 röster
Bridge 1 röst


Hela fem röster (varav en var min). Kul att se att man har besökare (min trafik gick upp med 400% faktiskt).
Det blev dött lopp mellan Limit och No Limit som bägge utnämns till segrare. Omaha fick förvånande nog inga röster alls medan en person tyckte att Bridge var skojigast hmm (f-n jag vet inte ens hur det går till). Själv röstade jag på Limit holdem som är mitt favoritspel. Nästa gång ska ni få rösta på vem er favoritspelare är...
Väl mött!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare