onsdag 17 juni 2009

Varför kan man inte byta nick?

Varför kan man inte byta nick på pokersiter? Sitter fast med en massa idiotiska namn som jag vill byta ut men det ska fan trot att de går. Fast hos Nordicbet fick jag faktiskt byta mitt gamla mot ett nytt. Hade inte varit där på år och dagar så när jag gick in ombads jag mata in ett nytt och det briljanta Uzelezz var, hör och häpna, ledigt.
Nu vill man ju byta på andra siter också men det är ju själva faan att man skulle vara och kladda på en massa siter när man var nybörjare när man ändå aldrig har spelat där...

Det borde gå att byta iaf en gång i halvåret och jag fattar inte varför det ska vara så jävla omöjligt att göra. Då kan man ju dessutom jävlas med alla fiskar som sitter med sina Pokertrackers och samlar statistik.

En annan sak är varför det inte finns möjlighet på siter att sätta stoploss på förluster under en dag (bara på SvS). Då skulle man slippa sitta med 100000 dollar på en site och oroa sig för att någon finnig slyngel som knäckt lösenordet chipdumpar stålarna till en medhjälpare. Stoploss på 1000 dollar där skulle stoppa den sortens stöldförsök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare