torsdag 4 juni 2009

Jag sparar till en Aston Martin DB9


Everest Poker har en VIP-shop där man kan beställa prylar för sina poäng. En Sony 14 MP kamera kostar 177000 p medan en läckert rödlackad bärbar dator kostar omkring 350000. Slänger jag upp två 2-dollarsbord drar jag in 100-200 p i timmen och med 500% bonusen får jag kanske 1000 p. Med en timmes spel om dagen tar det ett år innan datorn dimper ner i brevlådan. Halleluja!
Nu fick jag precis syn på en Aston Martin DB9 där man bara behöver 52 miljoner poäng. Med nuvarande speltakt drar jag in en miljon poäng på tre år så Aston Martinen lär anlända i god tid innan jag stapplar in på ålderdomshemmet med rullator och käpp och viftar triumferande med bilnycklarna i luften "Fan, jag klarade det! Vad var det jag sa?! Någon kärring som vill ta en tur i min nya bil?"
Den är visserligen högerstyrd så växelspaken kan bli problem med fast det löser jag med att alltid köra med trean ilagd. Någon på poker.se sa att största problemet kommer bli att få tag i bensin vid det laget jag väl fått ihop poängen. Hah lustigkurre där. Tänkte ändå ha den uppställd på gårdsplanen som gäststuga.
Fast om jag öppnar fler bord och spelar fler timmar om dagen kanske den anländer tills jag går i pension...jag längtar redan.


Uzelezz

1 kommentar:

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare