onsdag 17 juni 2009

Play for rollz?

Funderar lite på vad jag ska göra när jag omvandlat mina tio sketna dollar till en miljon dollar. Köpa hus? lyxyatch? ny bil? shoppa elektronikprylar som en galning? donera pengarna till universitetet där jag gått så de kan anställa lärare? skänka stålarna till de hemlösa och fattiga? (troligvis mig själv eftersom jag kommer vara utblottad om jag ger bort min miljon).
Eller varför inte en helt knäpp grej...stoppa ner stålarna i en väska, ta första bästa flyget över till Las Vegas och utmana Gus Hansen, Daniel Negreanu, Doyle Brunson på headsup "Play for rollz?" och lova att stoppa in 25000 nya dollar varje gång jag tappat min stack. De får en vecka på sig att plocka av mig stålarna...eller så knyter jag upp svansen på fiskarna och visar vem som är den obestridde kungen på poker. Blir ju inga scared money eftersom jag ändå stulit stålarna från andra spelare. Vad tycker du?

Uzelezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare