fredag 5 juni 2009

Mina favoritprogram

Det har blivit dags för en lista över mina favoritprogram...

1. Elake kocken med Gordon Ramsay
Älskar när han går lös på restaurangpersonalen och de värdelösa kockarna med förrådet fullt med ruttna tomater och vidrig gammal ravioli.


2. Lyxfällan
Tomtarna som inte kan sköta sin ekonomi är en höjdare. Jag menar, man har välbetalt jobb och både ett och två extraknäck men ändå räcker inte pengarna. Hur bär man sig åt?



3. Rent hus
Programmet om folk som inte kan städa utan belamrar sina lägenheter med allsköns skit, är en nykomling som snabbt blivit ett favoritprogram.
Har ni förresten hört om snubben som gick vilse i sin egen lägenhet och dog? Han hade byggt en myriad av gångar med sopor och hittade till slut inte ut.
Det enda problemet är att jag alltid glömmer bort när programmen går, eftersom jag sitter med näsan i bildskärmen och gapar och svär åt fiskarna vid pokerborden. Fast nu finns ju tv3play och liknande på webben som kan rädda situationen.

Uzelezz

1 kommentar:

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare