fredag 13 februari 2009

Utdragningarna bara haglar...

Spelade en stund på ett limitbord hos H5A och har aldrig varit med om någonting värre. Inte en jävla hand stod sig. Först floppar jag topptvåpar med A-10 och förlorar mot en färg. Sedan drar jag in nötstegen på turn och förlorar mot en runner-runner färg. Det bästa återstår dock när jag träffar med A-8 mot 7-9 på brädan 7-A-A-7 och förlorar handen. Jag överlåter åt er kära läsare att klura ut hur det gick till. Plus ett otal andra utdragningar. Det som stör mig är att tomtarna vinner hand efter hand med skitkort. Nä nu lägger jag av för ikväll. Kolla förresten in de helschyssta tröjorna hos Dunken här nere till höger...
Väl mött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare