onsdag 18 februari 2009

Ruggig setup

Vad sägs om följande setup på mitt sexmannabord?
Limpar in med AA som först ut eftersom BB är en typ som gillar höja efter limpare. Spelaren efter mig höjer till 0.24. Alla synar fram till mig som ställer med 1.70 Euro. Tänker mig att ställas headsup. Till min förvåning synar höjaren OCH spelaren efter OCH knappen OCH SB OCH BB. Men vaf-n?
Floppen kommer med ett A och räddar mig. De andra visar 5-5, KK, 9-9, JJ mot mina AA.
Jag flerdubblar upp men vad sägs om den setupen? Haha. (minns inte vad den femte hade men tror det var pocketpar också)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare