torsdag 23 april 2009

Jag finns på Twitter och Blogger

Ni vet väl att ni kan följa mig på Twitter och Blogger? Leta efter Uzelezz. Jag är sällan på blogger där jag är rätt snäll i mina inlägg. På Twitter försöker jag dock odla en image av självgod, elak, sarkastisk och spydig typ för att göra tråden mer intressant att följa. Det är med glimten i ögat och inget ni behöver ta på blodigt allvar. Gillar bara att skriva av mig. Enjoy!
Läste förresten att Ashton Kutcher (lammköttet ni vet) passerade en miljon följeslagare häromveckan. Vaf-n? Helt otroligt. Måste ta åtta månader att bläddra igenom följelistan enbart.
Tänk dig att kunna påverka en miljon människor att göra precis som du vill. Det är makt. Det är M A K T!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare