torsdag 11 november 2010

Använder du vuxenleksaker?

Stiger upp tidigt som vanligt, redan 13:00. Jag vet fy faan! Jag skäms hehee.
Dagen ska ägnas åt hårt arbete med min militärhistoriska webbsida i en kurs. Är försenad men arbetet drog ut på tiden. Det skulle hittas informationstexter och foton skulle in, och jag var tvungen leta igenom hela internet för att kunna sno det jag ville ha hehee. Det var ett större jobb än jag trodde. Sedan måste hela skiten designas också så det går att läsa. Ritade en logga till webbsidan häromdagen. Eftersom den handlar om militärhistoria blev det kamouflagefärgade bokstäver med mönster från larvbanden av en stridsvagn som löper över dem. Samt de obligatoriska kulhålen som självklart måste finnas med.

Hittade en del roliga grejor på internet under mitt researcharbete. Bl.a en sida där de säljer radiostyrda replikas av stridsvagnar från andra världskriget. En av modellerna väger in på 250 kilo med storlek nära längden av min bil. Kan se för mig själv hur grannen står och tvättar bilen när hans hund plötsligt kommer rusande i full fart jagad av en Tigerstridsvagn, "...men va-f-n?". Hmmm nu blir jag faktiskt sugen på att köpa en sådan hehee...
Kolla in länken här:
http://www.mark-1-tank.co.uk/

Uzelezz

2 kommentarer:

  1. i really would love one of these 1/4 tanks but they are very, very expensive.I will stick to 1/16 scale rc tanks i think, I probably wouldn't use a big one very often it would be such a hassle to get it anywhere.
    If your budget doesn't allow and you haven'y got a truck to transport a massive tank then I can recommend 1/16 scale rc tanks from here:

    Nitrotek rc tanks range

    SvaraRadera
  2. Hi fellas,
    Thank you so much for this wonderful article really!
    If someone want to read more about that sexbutiker I think this is the right place for you!

    SvaraRadera

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare