tisdag 15 juni 2010

PLO: full house is not enough

Den här roliga handen utspelade sig idag på Omahaborden:
Med K-K-8-5 på knappen bestämmer jag mig att bara limpa in för att dölja handen.
Vi är tre spelare som får se floppen:
10-K-3
En farlig flopp och efter att alla checkat betar jag ut pott. En synare.
Turn:3 med två hjärter
Spelaren checkar igen och jag betar ut halvpott för att verka tveksam. Nu checkhöjer snubben all in och jag slowrollar med flit innan jag synar. Han vänder upp 10-10-3-5 för dubbel triss och kåk. Inte lätt då kåk inte räcker för att vinna. Det enda trista var att snubben var en shortstack annars hade det blivit tidig julafton hehee...

Uzelezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare