lördag 24 oktober 2009

Hur många bord spelar du?

Läste nyss ett inlägg i Eichhardts blogg angående hur många bord han spelar samtidigt:
http://petereichhardt.blogspot.com/2009/10/blir-man-smal-av-socker.html

Fyra bord låter bra.
Själv har jag dock teorin att man ska lägga till ett bord för varje år som går. Tanken bakom det är att ju äldre man blir desto mindre tid har man på sig att spela innan man "trillar av stolen", och man måste hinna pressa in mer spel på allt mindre tid.
I nuläget kör jag 36 bord för att kontinuerligt öka dosen varje år. När jag är 89 år kommer jag köra på i ett hysteriskt tempo sittandes i rullatorn framför 24 bildskärmar, medan jag bankar stödkäppen i skärmarna i frustration över den senaste utdragningen...(är troligtvis för orkeslös för att orka drämma käppen genom skärmen)
Väl mött!

Uzelezz


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare