torsdag 15 oktober 2009

Dagens bästa hand...

Plockar upp 2-2 och vi får se floppen:
2-5-Q utan färgdrag
En kvinna från Tyskland (Jawohl!) pottbetar som förste in. Jag slår om och kontrahöjer henne rejält. Alla andra slänger och hon tar sig en redig funderare, och precis innan timebanken runnit ut synar hon. 
Turn: 9 med ett andra spader.
Jag slänger ut en satsning omkring 3/4 av potten och hon synar igen för nästan hela stacken. River levererar ett tredje spader och jag satsar hennes sista få dollar medan jag slickar mig om munnen över att få ta kärringens stålar. Hon synar blixtsnabbt och vänder upp 5-8 spader varvid kärringen dubblar upp efter att ha dragit in sin runner-runner färg till oddset 1 mot 22.
Jag rasar som vanligt loss framför skärmen medan jag gapar över hur jävla riggat fucking Everest är. Dessa ständiga rövknull börjar gå mig på nerverna. När jag själv kör in hela stacken på floppen med AK färgdrag så lyser alla mina outs med sin frånvaro starkare än en vitblekt rumpa i höstmörkret. Only hos Everest mina vänner, only hos Everest...
To be continued...

Uzelezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare