tisdag 24 januari 2012

Turneringsspel

Har kört turneringar på Pokerstars senaste dagarna och dagens bästa hand utspelade sig nyss. Vi är 350 spelare kvar av 4400 när jag på SB plockar upp 6-4. Det blir limpfest och jag slänger in en halv blind till.

Floppen: 6-6-4 utlovar ett mirakel och ännu bättre blir det när förste gubben går all in följt av kontrahöjning av näste innan tredje gubben ställer. Mina 14000 åker in illa kvickt och de vänder upp 1010 och JJ som de LIMPAT med sent i turneringen i sen position.
Grattis pojkar, bra spelat! Det blir en jättepott och jag kan se fram emot en fyrdubbling och vägen mot finalbordet. River levererar självklart en J och jag åker ut med en floppad kåk. Det är sådant jag hatar men så kan det gå. Vi tar dem i morgon istället.

Uzelezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare