tisdag 24 januari 2012

Lektyr hör till allmänbildningen



Lektyr behöver vi alla
Jag tog en sväng till butiken för att hämta ut dagens skörd av lektyr och få lite motion på samma gång. Egentligen tycker jag att motion är överskattat. För jag springer hundratals gånger om dagen...mellan datorn och kylskåpet och inte f-n går jag ner i vikt trots det.

Området militärhistoria hör ju till allmänbildningen så att säga. Över tjugo timmar dokumentärer där man från alla vinklar försöker förstå vad som får 50 miljoner vuxna män att slakta varandra på världshistoriens slagfält. Kanske bra att det finns poker så vi kan sysselsätta oss med att slå ihjäl lite dötid istället.

Militärhistorisk webbsida
Här kan du förresten se en webbsida jag gjorde om militärhistoria i en webbkurs:
Tank Collection Online>>

Lösenord: Enigma

Uzelezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare