söndag 20 februari 2011

Vill du ha 50 dollar gratis?

Pokerstrategy har ett fantastiskt erbjudande där du får 50 dollar gratis. Allt du behöver göra är att anmäla dig på pokercommunityt hos Pokerstrategy och svara på några enkla frågor.
Pokerstrategy erbjuder hundratals artiklar och videos och råd från pokerproffs.

Hos Pokerstrategy kan du även diskutera poker i deras forum och få kontakt med andra spelare, nybörjare och pokerproffs.

Jag tyckte det var relativt lätt att klara frågorna efter att jag läst några av Pokerstrategys otroligt bra artiklar och mina 50 dollar droppade in på kontot efter någon dag (att jag sen spelade bort allting är en annan sak).


Uzelezz

2 kommentarer:

  1. Det handlar om poker eller frågor om skraplotter, var snäll och hjälp mig, jag har så många frågor som gäller skraplotter

    SvaraRadera
  2. Om du är intresserad av skraplotter, inbjuder jag dig att besöka Lyckoskrapet. Du kommer att hitta ett antal intressanta mega skraplott!

    SvaraRadera

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare