måndag 2 augusti 2010

Vinn en Lamborghini hos Pokerstars

Hos Pokerstars går för närvarande kval till en turnering där förstapris är en Lamborghini. Har försökt kvala in men med 10000 spelare och 18 platser är det svårt. Bästa resultat hittills är 350 plats då jag ställde med JJ och fick syn av ett k-khuvud med K4o.
Det gäller att vara beredd när de öppnar för anmälning för kvalen fylls upp på typ en minut. Tidigare fylldes de på tjugo sekunder. Rätt sjukt att de kör kval en gång varje timme dygnet runt och det alltid är 10000 anmälda. Ska strax försöka igen. Check it out!

Uzelezz

2 kommentarer:

  1. Hur lång tid tog det att spela ner till 350? De första 5000 brukar inte vara något problem, men det tar ju massa timmar att spela bara de sista 1000 kvar, och med 18 platser måste det ju bli segt i slutet.

    Jag vann faktiskt en free-roll på Pokerstars en gång, vann typ 90$, och det var ett antal tusen deltagare från början, så det tog ett tag. Men det var precis när jag började spela, så jag antar att det var nybörjartur, för även om jag kommit ITM en del så har jag inte vunnit någon så stor (i spelarantal) turnering där igen.. Hmm, måste ju betyda att det är dags snart. Kanske ska sikta på en lamborghini, det är ju min drömbil!

    SvaraRadera
  2. Minns inte riktigt men antar det tog ett par timmar i a f. Nu har de dock infört begränsning att man får bara spela en gång om dagen. Tycker 18 platser är lite väl svårt också med 10000 deltagare. De lär dock ha 1 dollars och 11 dollars satelliter också där det ska vara färre deltagare enligt ett rykte.

    SvaraRadera

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare