tisdag 8 november 2011

Ingen pokerturnering alls denna månad...

Jag har inte spelat en enda pokerturnering senaste månaden. Inte haft tid då jag ägnat mig åt ett par webbkurser.
Däremot fick jag ett erbjudande från Everest om en gratisbiljett till deras 215 dollarsturnering.

Oj, tänkte jag, skoj! Efter att ha klickat på den stora knappen som medföljde mailet råkade jag läsa det finstilta. Måste spela ihop 1500 poäng på mindre än fyra dagar för att få delta. Orka.
Eftersom jag inte har tid att öppna upp åtta bord och sitta 24/4 för att cleara ihop bonusen bad jag Everest på Twitter att ta sin biljett och köra upp den i a*****. Så mycket för den.

Stör mig fruktansvärt på alla dessa dolda regler pokerbolagen ger för att lura kunder. Exempelvis när du registrerar dig på en ny pokersite och får en fet bonus MEN bara om du clearar 30000 poäng på en månad eller två.
Tanken att sitta i åtta timmar vid ett bord och lämna det åtta poäng rikare tilltalar mig inte alls. Hur många turneringar tror de att man hinner spela egentligen?

Mina Twitterkonton
Har skaffat ett gäng Twitterkonton som jag sköter simultant via MarketMeSuite. Gillar att man kan få så mycket bra guider och tips via Twitter, även om det är stressande när man mottar 2000 nya guider i Photoshop, när man fortfarande kämpar med den första man fick.

Vill du följa mina konton hittar du dem här:
@Uzelezz - tweetar mestadels roliga saker
@socialsacrifice - om sociala medier
@DesignDigger - webbdesign, webbprogrammering, grafisk form, Photoshop
@vectorsinchain - illustration och grafik

(tips: följ INTE @bestrappers vad du än gör!)

Ha en trevlig speldag!
Uzelezz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare