söndag 25 september 2011

Någon som gillar att dansa?

Ser att mitt alterego Topptipsarn satte åttan igår. Det lönar sig att ta rygg på honom. Grymt skicklig snubbe på att analysera fotbollsmatcher hehee.
Läs Topptipsarns grymma analyser här

Körde ett par skitturneringar igår och de två första åkte jag ut på allins med bästa handen mot den sämsta. I den sista klarade jag mig nästan till finalbordet med en 12:e plats av 369.
Tio blinds kvar när gubben innan, chipledaren med storstack, minihöjer till 3600. Jag sitter strax efter med KQs och är i princip tvungen att ställa då blindsen kommer äta upp mig.
Alla foldar och han visar Ajo. Då är jag i alla fall inte dominerad och har både färg och stegchanser. Tyvärr missar jag brädan totalt och är ute men vinsten räckte i alla fall till en kopp kaffe.

Här en kul film jag fick precis, där en snubbe dansar på gatan (frågan är om han överhuvudtaget, någonsin kommer fram dit han ska? hehee)
The way this guy moves is UNREAL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 
Pokerlistings är en online pokerguide på nätet som ger dig information om pokerspelet Texas Holdem och andra saker om online poker. Här hittar du uppdaterade nyheter och strategi för att bli en bättre pokerspelare